Dit is het ultieme stuur voor diegene die een onbuigzaam stuur wilt dat niet zoveel mee-flext. Hierdoor krijg je een beter contact met je motor en met de ondergrond!
ProTaper Seven Eights heeft een heel goede prijs-kwaliteit-verhouding. Het lage gewicht, 820g, en het mooie design zijn de redenen waarom dit stuur een echte bestseller is. Een stuur met crossbar is relatief stug en geeft je een onklopbaar contact met motor en ondergrond.
Een bonus is dat je een voorgevormde barpad en stuurgewichten meegeleverd krijgt.
Past op alle crossmotoren met een 22,2mm stuurbevestiging.
- Inclusief barpad.
- 5 mm dikke wand.
- Koudgesmeden crossbar.
- 2000-serie T6 aluminiumlegering.
- Geribbelde linkerkant waardoor het handvat op zijn plek blijft.
- Chemisch behandelde assemblagelijnen waardoor frictie wordt voorkomen.
A = Breedte.
B = Hoogte.
C = Verhoging.
D = Ruimte voor risers.
E = Sweep/Bocht.
F = Ruimte voor handvatten/hendels.
Schoolboy PRO:
A=745 B=80 C=72 D=200 E=52 F=200
Carmichael:
A=800 B=77 C=40 D=188 E=56 F=206
Henry/Reed:
A=800 B=92 C=60 D=225 E=57 F=186
Pastrana LOW:
A=800 B=74 C=54 D=228 E=55 F=189
Windham MID:
A=800 B=99 C=69 D=243 E=54 F=189
CR LOW:
A=800 B=71 C=55 D=231 E=68 F=195
CR MID:
A=800 B=82 C=56 D=230 E=57 F=195
CR HIGH:
A=800 B=95 C=67 D=233 E=60 F=186
KX LOW:
A=800 B=71 C=54 D=231 E=60 F=195
KX HIGH:
A=800 B=82 C=53 D=223 E=73 F=195
KTM 50SX:
A=648 B=80 C=72 D=157 E=44 F=167
ProTaper Seven Eights heeft een heel goede prijs-kwaliteit-verhouding. Het lage gewicht, 820g, en het mooie design zijn de redenen waarom dit stuur een echte bestseller is. Een stuur met crossbar is relatief stug en geeft je een onklopbaar contact met motor en ondergrond.
Een bonus is dat je een voorgevormde barpad en stuurgewichten meegeleverd krijgt.
Past op alle crossmotoren met een 22,2mm stuurbevestiging.
- Inclusief barpad.
- 5 mm dikke wand.
- Koudgesmeden crossbar.
- 2000-serie T6 aluminiumlegering.
- Geribbelde linkerkant waardoor het handvat op zijn plek blijft.
- Chemisch behandelde assemblagelijnen waardoor frictie wordt voorkomen.
A = Breedte.
B = Hoogte.
C = Verhoging.
D = Ruimte voor risers.
E = Sweep/Bocht.
F = Ruimte voor handvatten/hendels.
Schoolboy PRO:
A=745 B=80 C=72 D=200 E=52 F=200
Carmichael:
A=800 B=77 C=40 D=188 E=56 F=206
Henry/Reed:
A=800 B=92 C=60 D=225 E=57 F=186
Pastrana LOW:
A=800 B=74 C=54 D=228 E=55 F=189
Windham MID:
A=800 B=99 C=69 D=243 E=54 F=189
CR LOW:
A=800 B=71 C=55 D=231 E=68 F=195
CR MID:
A=800 B=82 C=56 D=230 E=57 F=195
CR HIGH:
A=800 B=95 C=67 D=233 E=60 F=186
KX LOW:
A=800 B=71 C=54 D=231 E=60 F=195
KX HIGH:
A=800 B=82 C=53 D=223 E=73 F=195
KTM 50SX:
A=648 B=80 C=72 D=157 E=44 F=167