Contour is ProTapers meest verkochte stuur. En dat is niet zonder reden.
In het keuzemenu kunt u het model, de kleur en de maat van het stuur kiezen.
De maat geeft aan:
H = Hoogte van het stuur.
B= Verklaart de bocht van het stuur en rekent altijd van de stuurbevestiging tot het einde van het stuur (zie voorbeeldfoto). De bocht wordt aangeduid met (E) op de foto.
Alle maten worden aangegeven in mm. Voor meer informatie over de afmetingen, zie onderaan in de tekst.
Met Contour krijg je veel waarde voor zijn geld. Dit tijdloos en fel begeerd ontwerp is functioneel in alle omstandigheden, zonder compromissen. Het gewicht is als een geschenk uit de hemel want het stuur weegt maar 720g zonder barpad. Een stuur zonder crossbar heeft een betere flex, waardoor de vibraties en stoten beter worden gedempt en de armen en het bovenlichaam worden ontlast.
Een bonus is dat je er een voorgevormde barpad en stuurgewichten bij krijgt.
Past op alle motorfietsen met 28,6mm stuurbevestiging.
Heb je een 22,2mm-stuur, dan heb je een converteringsadapter nodig.
- Inclusief barpad.
- 5 mm dikke wand.
- 2000-serie T6 aluminiumlegering.
- Geribbelde linkerkant om het handvat op zijn plek te houden.
- Chemisch behandelde assemblagelijnen om frictie te voorkomen.
A = Breedte.
B = Hoogte.
C = Verhoging.
D = Ruimte voor de risers.
E = Sweep/Bocht.
F = Ruimte voor de handvatten/hendels.
CR HIGH:
A=800 B=95 C=67 D=204 E=60 F=200
YZ HIGH:
A=800 B=84 C=53 D=202 E=52 F=180
Woods LOW:
A=800 B=71 C=66 D=211 E=60 F=195
Woods HIGH:
A=800 B=95 C=66 D=211 E=57 F=180
Windham MID:
A=800 B=99 C=74 D=219 E=53 F=180
Universal LOW:
A=800 B=71 C=38 D=223 E=55 F=200
Pastrana LOW:
A=800 B=74 C=56 D=203 E=55 F=180
Pastrana FMX:
A=800 B=121 C=70 D=236 E=55 F=190
KX HIGH:
A=800 B=108 C=70 D=236 E=56 F=180
Henry/Reed:
A=800 B=92 C=66 D=206 E=57 F=180
Factory Stock:
A=800 B=92 C=62 D=217 E=47 F=180
CR MID:
A=800 B=82 C=56 D=230 E=57 F=200
Carmichael:
A=800 B=77 C=40 D=195 E=55 F=180
In het keuzemenu kunt u het model, de kleur en de maat van het stuur kiezen.
De maat geeft aan:
H = Hoogte van het stuur.
B= Verklaart de bocht van het stuur en rekent altijd van de stuurbevestiging tot het einde van het stuur (zie voorbeeldfoto). De bocht wordt aangeduid met (E) op de foto.
Alle maten worden aangegeven in mm. Voor meer informatie over de afmetingen, zie onderaan in de tekst.
Met Contour krijg je veel waarde voor zijn geld. Dit tijdloos en fel begeerd ontwerp is functioneel in alle omstandigheden, zonder compromissen. Het gewicht is als een geschenk uit de hemel want het stuur weegt maar 720g zonder barpad. Een stuur zonder crossbar heeft een betere flex, waardoor de vibraties en stoten beter worden gedempt en de armen en het bovenlichaam worden ontlast.
Een bonus is dat je er een voorgevormde barpad en stuurgewichten bij krijgt.
Past op alle motorfietsen met 28,6mm stuurbevestiging.
Heb je een 22,2mm-stuur, dan heb je een converteringsadapter nodig.
- Inclusief barpad.
- 5 mm dikke wand.
- 2000-serie T6 aluminiumlegering.
- Geribbelde linkerkant om het handvat op zijn plek te houden.
- Chemisch behandelde assemblagelijnen om frictie te voorkomen.
A = Breedte.
B = Hoogte.
C = Verhoging.
D = Ruimte voor de risers.
E = Sweep/Bocht.
F = Ruimte voor de handvatten/hendels.
CR HIGH:
A=800 B=95 C=67 D=204 E=60 F=200
YZ HIGH:
A=800 B=84 C=53 D=202 E=52 F=180
Woods LOW:
A=800 B=71 C=66 D=211 E=60 F=195
Woods HIGH:
A=800 B=95 C=66 D=211 E=57 F=180
Windham MID:
A=800 B=99 C=74 D=219 E=53 F=180
Universal LOW:
A=800 B=71 C=38 D=223 E=55 F=200
Pastrana LOW:
A=800 B=74 C=56 D=203 E=55 F=180
Pastrana FMX:
A=800 B=121 C=70 D=236 E=55 F=190
KX HIGH:
A=800 B=108 C=70 D=236 E=56 F=180
Henry/Reed:
A=800 B=92 C=66 D=206 E=57 F=180
Factory Stock:
A=800 B=92 C=62 D=217 E=47 F=180
CR MID:
A=800 B=82 C=56 D=230 E=57 F=200
Carmichael:
A=800 B=77 C=40 D=195 E=55 F=180